Cand a spus "in ziua Domnului" (Apocalips 1:10). Ioan se referea la singura zi despre care se spune, in Sfanta Scriptura, ca este "ziua de odihna inchinata Domnului". Si aceasta este ziua a saptea. Despre ziua intaia (duminica - in limbaj actual) nu se spune nimic: nici ca ar fi sfintita, nici ca ar fi binecuvanta, nici ca ar fi zi de odihna inchinata Domnului.Pai Ioan, ca un ucenic fidel ce era, cum ati putea crede ca el atunci cand "era in ziua Domnului", s-ar fi putut referi la "ziua Domnului" ca fiind "ziua Soarelui"...?!
Sfantul Apostol si Evanghelist Ioan avea multe daruri; nu si pe cel al nascocirilor.
Invierea Domnului este pentru Sfantul Apostol Ioan exact la fel cum este si pentru Sfantul Apostol Pavel. Iar Sfantaul Apostol Pavel ne vorbeste, cu mare putere, despre inviere si insemnatatea ei, in 1 Corinteni cap. 15. Invierea Domnului si credinta in invierea mortilor si mostenirea vietii vesnice, la revenirea Mantuitorului, sunt puncte de baza ale credintei crestine. Invierea face parte din credinta noastra de zi cu zi. Nici Mantuitorul, dupa ce a inviat si a mai stat 40 de zile pe pamant, nici vre-un Sfanta Apostol nu ne-a invatat sa desfiintam o Porunca Dumnezeiasca pentru a sarbatori invierea.Cum, dar, vi se pare că Învierea Domnului e un fapt divers şi lipsit de importanţă pentru autorul Apocalipsei?
Dvs. ati desfiintat o Porunca Dumnezeiasca, pentru a tine o zi pagana (ziua soarelui), careia i-ati dat un invelis crestin (i-ati pus eticheta de "dies domini"). Ziceti ca tineti duminca pentru ca in aceasta zi a inviat Domnul; dar, nu credeti in invierea Domnului, care este o garantie a invierii mortilor. Cei care cred in "suflete nemuritoare" nu au de ce sa mai creada in inviere.
1. Singura zi in care Domnul S-a odihnit de lucrarile Lui a fost ziua a saptea (sambata).Sâmbăta a fost ziua în care Domnul s-a odihnit în mormânt; ziua în care a triumfat asupra morţii este Duminica. Sâmbăta stă aşadar sub semnul nedesăvârşirii: abia Duminica îi întregeşte semnificaţia, aşa cum abia Hristos dă adevăratul sens Legii celei vechi.
2. Toata abureala asta cu "nedesavarsirea" si "intregirea semnificatiei", de ce nu ne-a fost spunsa de Domnul Iisus Hristos? Ar fi avut timp sa ne spuna. A mai stat printre noi inca 40 de zile dupa Inviere.
Ajungem sa dezbatem, mai profund, si subiectul acesta. O sa va arat niste falsuri ortodoxe (in biblia ortodoxa) grosolane, care se vad din avion si care au o tenta de falsificare a adevarului. Este vorba despre niste falsuri referitoare la ziua de odihna (subiectul in discutie).Apropo cine a modificat Biblia?
Pana una alta, daca in sfanta Scriptura Scrie "ziua Domnului", lasati scris exact asa. Nu este nevoie sa sugerati, prin falsuri, care este acea zi.